Zwrot towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni od odebrania towaru na jego zwrot bez podania przyczyny gdy towar nie spełnia Twoich oczekiwań.
Pobierz formularz zwrotu dostępny tutaj/Formularz zwrotu. Wydrukuj go i wypełnij lub wypełnij na komputerze.
2. Przygotuj paczkę. Włóż do niej zwracany towar wraz ze wszystkimi dodatkami / gratisami itd. Do paczki włóż oryginał formularza zwrotu a na nasz adres mailowy info@beautyinme.pl prześlij skan / zdjęcie formularza.

3. Zaklej dobrze paczkę i wyślij dowolnym kurierem na poniższy adres. Ważne aby nie wysłać paczki za pobraniem oraz do punktów odbioru. Nie zostaną wówczas odebrane.

Adres zwrotu:

  • Firma

Po otrzymaniu zwrotu i bez przyczyn uniemożliwiających zwrot (zwracany towar uszkodzony / z wyraźnymi śladami użytkowania, zwrot niekompletny itp.)
pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie.

Zwrot produktów niezgodnych z zamówieniem lub uszkodzonych.
Skontaktuj się z nami na adres info@beautyinme.pl i opisz problem. Otrzymasz od nas instrukcję bezpłatnego zwrotu produktu. Pamiętaj aby sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. Jeśli paczka nosi wyraźne ślady naruszenia – nie odbieraj jej. Poproś kuriera o przyjęcie reklamacji a on wypisze stosowny formularz. Za to uszkodzenie będzie odpowiadał przewoźnik.

By reklamować towar.

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na info@beautyinme.pl. Wstępną decyzję dostaniesz na adres mailowy.
W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:

  • Firma
  • +48 794621219

Formularz reklamacji dostępny jest tutaj / Formularz reklamacji
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
nr zamówienia ze sklepu
imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
pełny adres do wysyłki zwrotnej
nr konta i dane do przelewu klienta
przyczynę reklamacji lub opis wady
TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi mailowo na adres email: info@beautyinme.pl

By reklamować towar niezgodny z zamówieniem, uszkodzony lub wadliwy.
Skontaktuj się z nami mailowo – info@beautyinme.pl Opisz problem.
Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz szczegóły bezpłatnego zwrotu produktu.

Wymiana towaru – nie prowadzimy wymian. Dokonaj zwrotu i zamów ponownie.